יום ראשון, 1 בינואר 2017

איך בוחרים את זר הפרחים המתאים?

מתנה נהדרת למגוון רחב של אירועים

זר פרחים היא מתנה נפלאה לכל מיני סוגים של אירועים: היא טובה לזוג שמתחתן, היא מתנה רומנטית לבת זוג, היא מתנה סמלית ביום נישואין או בחתונה וגם זר פשוט כדי לבטא אהבה ללא סיבה מיוחדת. הפרחים יכולים להישאר לקישוט בתוך אגרטל בבית ולהפיץ ריח בבית ולהוסיף לו צבע. ישנם מגוון וריאציות של זרי פרחים, לפי סוג הפרחים, לפי גודל הזר הדרוש והעונה. כדי לבחור את זר הפרחים המתאים ביותר כדאי להתייעץ עם המוכר בחנות הפרחים או מישהו בעל טעם ועין לגבי עיצוב.

כיצד נבחר את הזר המושלם עבור יקירנו

·         דבר ראשון, תקבעו את התקציב שעומד לרשותכם. כשבונים זר פרחים, אפשר להוסיף עוד פרח ועוד פרח, ולאט לאט מבינים שכל פרח מוסיף לנו סכום כסף שבסוף יחרוג בהרבה. כדי לא לבזבז זמן ולא לבאס את עצמנו שהזר שלנו מוגבל בפרחים, ספרו למוכר מה הוא התקציב העומד לרשותכם והוא יסביר לכם על האפשרויות שעומדות בפניכם. למשל, יכול להיות שבסכום של 30 שקלים, אפשר לשלב 10 פרחים מסוג מסוים או 4 מסוג אחר. כך נקבע גם גודל הזר והדומיננטיות של פריטיו.
·         אמנם העיצוב יכול להיות צבעוני ומרהיב אך לפי מטרת הזר ואפשרויות הפרחים שעומדות לפנינו נחליט על הצבע השולט בזר שלנו. צריך לשאול את עצמנו האם אנו מעוניינים בצבע אחד, למשל אך ורק פרחים אדומים שישדרו ארוטיקה או לעדן אותם עם מעט פרחים לבנים. בנוסף, לא כל הצבעים מתאימים זה לזה ולכן כדאי לשמוע את עצתם של מבינים בתחום.
·         סוג הפרחים משנה את מחיר הזר ואת משך חייהם של הפרחים. אל תשכחו שחוץ
·         למי ולמה הזר: אם הזר לחבר קרוב, תהיה לו צורה והרכב צבעים שונה מאשר זר לחברה או לאישה. לפני שמתכננים את סגנון הזר כדאי לחשוף את המטרה שלו וכך לחסוך זמן ולכוון את המנסים לעזור בצורה טובה יותר.

זר פרחים

לא לשכוח הקדשה אישית

מעבר לזר עצמו מומלץ גם לצרף הקדשה אישית עם כמה מלים יפות. בחנות פרחים ניתן לבקש זר פרחים בצירוף הקדשה האישית והדבר מוסיף רבות למתנה עצמה. כמו כן מומלצת רכישת אגרטל או בירור האם יש מקום לפרחים בבית בעליהם העתידי.


תגובה 1: