יום שני, 4 באוגוסט 2014

איך לקשט את הרכב לחתונה

קישוט רכב לחתונה הוא שירות הניתן לרוב על ידי חנויות פרחים ואנשי מקצוע עם ניסיון. המטרה של השירות היא לקשט את הרכב בו צפויים להשתמש החתן והכלה ביום חתונתם. כידוע, לרכב יש תפקיד פונקציונאלי ומשמעות אסתטית. החתן והכלה עולים ברוב המקרים לרכב כבר בשעות הצהריים, הם יוצאים לצילומים ולאחר מכן הם מגיעים איתו אל האולם. באמצעות קישוט דקורטיבי ניתן לשדרג את המראה של הרכב, להעניק ערך מוסף ולהדגיש את החוויה המיוחדת.

שירות הכולל קישוט רכב נעשה בצורה הבאה:

א. תיאום ציפיות מול בני הזוג – חתונה היא אירוע אישי המתוכנן במידה רבה לפי העדפות ספציפיות של בני הזוג. כדאי לבצע תיאום ציפיות מול מי שעומד לקשט את הרכב ולהבטיח את התוצאה הרצויה.

ב. בחירת זרים וקישוטים – השלב השני בביצוע קישוט רכב לחתונה הוא בחירת זרי פרחים, קישוטים מיוחדים ועוד אלמנטים דקורטיביים שאפשר להדביק על הרכב. יש היצע כמעט בלתי מוגבל של אפשרויות קישוט ולכן הדבר החשוב הוא להתאים אותן לגודל הרכב ולאופי השימוש.

ג. שמירה על כללי הבטיחות – אי אפשר לקשט רכב מבלי להתייחס אל כללי הבטיחות. יש להימנע מהסתרה של המראות הצדדיות, להשאיר את החלון הקדמי והאחורי פתוח ולודא שאין קישוטים העלולים להסתבך בגלגלים או במערכות אחרות של הרכב.

טיפים לבחירת שירותי קישוט

מי שרוצה ליהנות מכל היתרונות של שירותי קישוט רכב חייב להשקיע בבחירת החברה המבצעת. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור:

-       קבלו המלצות מחברים ובני משפחה על חברות מקצועיות
-       תאמו פגישת ייעוץ לא מחייבת מול נציגי החברה
-       הגיעו מוקדם כדי לראות את התוצאה ובצעו במידת הצורך שינויים
לסיכום, התייחסו ברצינות הראויה לנושא של קישוט רכב לחתונה והבטיחו אירוע בלתי נשכח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה