יום שני, 4 באוגוסט 2014

טיפים לבחירת הזר המתאים לאירוע המתאים

זר פרחים הוא בעל משמעות סמלית גדולה ומאוד כדאי להשקיע בבחירה שלו. השיקול העיקרי הוא התאמה של הזר לסוג האירוע. אלו ההבדלים העיקריים בין סוגי האירועים והאופן בו הם משפיעים על תהליך בחירת הזר:

א. אירועים פרטיים – באירועים מסוג חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית וכדומה ניתן להזמין זר בצירוף ברכה אישית וחביבה. הזר באירועים פרטיים מצטרף לשורה ארוכה של מתנות נוספות ובין היתר כדאי להביא בחשבון את הקרבה המשפחתית. אירועים פרטיים נחגגים חיק המשפחה והחברים והם מהווים הזדמנות מצוינת להעניק מתנות וזרים.

ב. אירועים עסקיים – לעיתים קרובות בוחרים גורמים עסקיים להביע הערכה או תודה באמצעות זר פרחים. הטיפ הוא לבחור זר המתאים לסוג האירוע והאופי שלו, תוך דגש על המקום בו האירוע נערך ועל כמות המשתתפים. יש הבדל בין זר המוענק לקראת השקה של מוצר חדש לבין זר למנהלים בימי כיף או גיבוש.

ג. אירועים אישיים – אי אפשר לדבר על זרי פרחים מבלי להזכיר אירועים אישיים מהסוג של הצעת חתונה, פיוס בין אוהבים, ימי הולדת וכדומה. הזר באירועים הללו הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגה המשותפת. אפשר לבחור זר גדול ומרהיב ולשלוח אותו עד הבית, או לחילופין להגיע באופן אישי אל החנות כדי לאסוף את הזר ולהעניק אותו למקבל המתנה.

כמה עולה זר פרחים מושלם

מבחינת תקציב, אי אפשר לקבוע כמה עולה הזר המושלם ולעיתים קרובות זה אפילו לא חשוב. עדיף להתאים בין הזר לבין האירוע ולוותר על שיקולי עלות או מחיראפשר לחסוך בהוצאות במידה ובוחרים את הזר לפי עונות השנה, בהתאם להמלצות של אנשי מקצוע ועל פי העדפות אישיות. נסו לבחור זר מתאים מכל הלב ותוכלו להכניס ערך מוסף לאירוע מכל סוג.

למידע נוסף והזמנות, בקרו באתר פרחי גורדון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה